Levering

Al onze producten worden gratis bij je geleverd door onze partner PostNL. Je zult altijd een track en trace code erbij ontvangen, om de levering live te volgen. Alle producten voor 15:00 besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd naar jou! Binnen Nederland geleverd de volgende werkdag. Voor België Hanteer Yoohoverboard een levertijd van 2 tot 3 werkdagen.

  • Besteldag: maandag → Bezorgdag: dinsdag 
  • Besteldag: dinsdag  → Bezorgdag: woensdag
  • Besteldag: woensdag  → Bezorgdag: donderdag
  • Besteldag: donderdag  → Bezorgdag: vrijdag
  • Besteldag: vrijdag → Bezorgdag: maandag 
  • Besteldag: zaterdag  → Bezorgdag: dinsdag
  • Besteldag: zondag → Bezorgdag: dinsdag 

In zeldzame gevallen kunnen leveringen worden vertraagd door factoren buiten onze controle, zoals weersomstandigheden of serviceproblemen in uw regio. We streven ernaar om alle artikelen binnen de aangegeven tijd te leveren, zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van je Yoohoverboard!

BEZORGSERVICE

We gebruiken diverse logistieke partners waaronder PostNL als onze partner voor orderverwerking.

Als u bij het afrekenen een mobiel telefoonnummer of e-mailadres heeft opgegeven, ontvangt u mogelijk bericht van ons of onze bezorgpartners over uw bezorging. Door onze check-out te gebruiken, gaat u ermee akkoord dat uw informatie voor dit doel wordt gebruikt.

We hebben een handtekening nodig op het moment van levering. Als u niet thuis bent wanneer een levering wordt geprobeerd, blijft u achter met een kaart en moet u rechtstreeks contact opnemen met het koeriersbedrijf om uw levering te herschikken of een afhaling te regelen.

Hoewel er alles aan wordt gedaan om uw bestelling binnen het toegewezen venster te bezorgen, kunnen er soms vertragingen optreden. Als u uw pakket niet binnen de opgegeven levertijd heeft ontvangen of als u andere problemen heeft met uw levering, neem dan contact met ons op.

Yoohoverboards.com behoudt zich het recht voor om elke promotie voor “Gratis levering” op elk moment in te trekken. Onze niet-promotionele services en tarieven worden weergegeven op het moment van afrekenen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat de juiste service wordt geselecteerd.

 

Chat openen
Hulp nodig?
Hallo, waar kunnen we je mee helpen?